esmaspäev, 15. jaanuar 2007

mmmMMmmmm... njah

Tere, kallid olematud külastajad. Ma võib-olla kirjutan siia lähima viie aasta jooksul midagi veel. Olge siis toredad.

Ma olen nii kergesti mõjutatav. Asi oli peamiselt Hispaania matkas ikkagi, ma arvan. Ja loomulikult selles,et kõik blogivad. Loomadel on liikumapanevaks jõuks geenide edasiandmine. Inimeste puhul tundub vahel, et 2 peamist motivaatorit on see, mida teised teevad ja see, mida teised ei tee.

7 kommentaari:

paul ütles ...

Tegelikult on kõik väga lihtne - umbes nagu kullimäng, kui mingil põhjusel on juhtunud selline õnnetu asi, et sa blogima oled hakanud, tuleb sul leida keegi piisavalt naiivne inimene ja talle senikaua kägu ajada, kuni temagi auku kukub. Vähemalt mina sain nüüd kullistaatusest lahti, heheeee.
Ja maailm ühe blogija võrra rikkamaks ka muidugi. Õnnitlen meid kõiki!

§ ütles ...

muig

Helene ütles ...

hõhõhõõ. teeme peo, et seda tähistada või..?

Jah. Tegelt päris hea mõte. Paul tee pidu, PALUUUUUNNN...

voloodja ütles ...

ma ootan pidu

voloodja ütles ...

Kuna selgub, et mul on tekkinud paar potentsiaalset lugejat, siis ma teen teil olemise võimalikult rõvedaks (vähemalt mõnda aega)

§ ütles ...

Aitüma

paul ütles ...

rõve mees!

(@ rõve olemine)